04/11/2010

tErAsA gIlErrr BeB..!


siyes terasa giler beb...
tu la kalau selalu sangat...
terasa hatiku
sakit hatiku
terguris hatiku
fed upnya hatiku
but then senyap...
simpan dalam hati tu jugak...
men'torture'kan lagi hati itu...
at the end terjadilah..
inflammation
bleeding

hemorrhage
lama-lama...
mende kecik pun bleh terasa kaw2...
ni r pompuan...
hati sensitif giler...

nak gi mana pun dah taktau...
nak lari mane pun takdak tempat...
dah stuck...

apsal la rumah aku jauh sangat..
apsal la rumah aku bukan kat sini..
bleh la larikan diri tiap hari...
bleh la tenang kan hati yang gundah gulana... (gedix giler ayat)
takdak la aku sakit ati tiap ari...
takdak la aku depressed cam nak mati

my mistake...
sebab tak sedar awal2..
truthfully tak serasi...
truthfully tak fully sekepala...

Tuhanku... tabahkan je la hati aku... Sabarkan je la aku sampai hari-hari yang terakhir...

4 comments:

Shafiq said...

npe ni?
cm problem bsr je..

Aoi@riena said...

rilex..xde mende r weh.. tak beso.. tak nampak ngan mata kasar.. tapi kecik kecik kecik.. accumulate jadi beso gak kot.. particles dah jd granules...heheh..!

zuhanismohamed said...

releks rina..
tabah ek..isk

Aoi@riena said...

hukhuk... tenkiu zuhan :(
isk isk...

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...