02/06/2012

Bakar2 tengah malam.. tapi.. bukan BBQ


Sesi 'Lets bake a cake' tgh2 malam... mengigau kot..

haaaaa memanglah.. 
lepastu mengantuk di separuh masa pertama...
dengan harapan kek tu boleh bakar diri dia sendiri..
keluar sendiri dari oven pastu sapu sendiri melted choc pada badan dia ..
memanglah sangat alice in wonderland...

walaubagaimanapun

the 

cake

is

still 

randomly 

AWESOME!!! 
(Sooo masuk-bakul-angkat-sendiri...)


see..aksesori yang ditampal pada kek tersebut adalah tidak dirancang untuk menutupi kecacatan yang berlaku..
lagipun itu jelah aksesori yg available tgh2 mlm ni...
dengan choc melimpah ruah.. 
nak moist sangat kan..
amekaww..

2 comments:

BP Boy said...

huiyo mcm kek kat kedai!!
aargh x thn dengar perkataan "moist" psl kek, mesti sedap giler!! nak siket!! hehe

VanillaKrimSoda said...

BP Boy --> harap maaf.. kek ini telah pun berada di dlm perut sepenuhnya.. sila cuba lg dilain hari...

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...