13/01/2011

1 & 2 yg runsing

Runsing dan merunsingkan...
kerunsingan yang berganda-ganda (takde la berganda sangat... sikit je kot)
Tapi tetap
aaaaarghhhh......
huuuuuuuuu~
sebab-sebabnye......

1.
........ ?????? .......... (ade la....ngehehe.. )

2.

bongok la kan...

sebelum ni dengan hepinye dah terbayang2 dah nak grad dengan cepat...tak sabar dah..masuk je sem 6 aku start hepi sebab tinggal lagi 2 sem.... (walaupun research belum start (eh tak.. dah start sket..)+ industrial training belum start+ attachment kat spital pun belum start)...tapi perasaan bahagia nak grad tu dah mulai dirasai...(cewah ayat...~)

tup2... ade je la yang melambatkan keadaan....blogger-emoticon.blogspot.com



4 comments:

cik ungu said...

hala lembab la kau ni..bulan 11 aritu lgi da bising2 dorang nak wat sistem bongek ni. menyusahkan seluruh rakyat malaysia.


* kau sebut broga aritu terus aku google. nampak sgt aku xtau broga tu ape. mati2 ingat pemain bola. tu kan drogba? ekh~

wahh..camping kee

VanillaKrimSoda said...

sistem bongek tu mmg aku dah tau since dulu.. tapi bajet igt uitm takde la buta2 gi ngikut wat sist bongek ni gak... sekali kompem... mmg bongek (ko la ni yg ajar)

hala ko ni lembab la (haha... aku bagi balik ayat ko)broga pun xtau ke? hadoi... bagai kan katak bwh tempurung besi.

dah pegi aritu saje mmbuang masa.. tapi aku x publish citer tu sbb mmber sume dah pi publish kt blog diorg.. tak special plak aku rase.. (ahahahahaah! keji)

cik ungu said...

ahhh bongek x bongek, semua dah kne extent. taik betol la..

hala lembab la kau nii..sape suh lambat post cite drogba..heshh.. broga. kan da member sume da post dlu..haa..haa....ayokk tatauu..


aku nak gi genting la.wlaupun baru je pegi. aku nak terbang atas angennn..weee..~

VanillaKrimSoda said...

tau xpe.. mood nak graduate pun dah hilang.. cewah.. bleh plak...

HAHhh!!! jom2 pi genting.. aku nk pi gak walopun dah TIGA kali pegi...(besokan sket 'tiga' tu.. riak2... hahahaha!!!!)

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...