27/08/2010

PLEASE BEHAVE bebudak Asasi...!

mood: bengang gilerk..

Kerek
la lu bebudak asasi
..
blogger-emoticon.blogspot.com
aku pun ex-asasian tapi dulu takdak la kerek cam korang weh
tolong la respect senior beb
Baru setahun jagung kot..

Guest kerek.. Sapa tak hangin..
Dah la aku yang gi book dk tuh.. Pape hal aku gak yang kene..
Tak pasal2 lecturer kitorang kene sound ngan lecturer asasi..
Lecturer asasi tu pun satu..
Guest buat la cam gaye Guest..
Lecturer ngn student same perangai..
Please Behave ok..!

Bajet dah selalu gune bleh la wat cam parent korang punye...
Siot je r.


blogger-emoticon.blogspot.com

hambik.. merah sume font.. berapi je mata ba
ce..

8 comments:

nulhazwany abdul malik said...

uih marah benar ni..
huhu takot

Miyuki Aoi said...

Ni marah kt depa je ni.
x marah org len.
depa x respect org..

Shafiq said...

seruis dowh,bdk asasi poyo gler..
aku rse nk lempang je sorg2..

Aoi@riena said...

asal ko tak lempang je aritu... aku lak rase nak bakar sorg2... tapi diorg dah takde lak skrg.. haha

Shafiq said...

haha..kang jd kes polis mampus aku.
nsib baek dorg dh cuti skang ni..
aman skit fac kte..

Aoi@riena said...

haha..tau xpe.. kalu tak rase runsing gile tengok keliling sume diorg... dh la x kenal..

Shafiq said...

tu la psl..
dorg msuk fac blk lps kte hbs final..
x silap aku mse kte start prktikal kot..
nsib baek x msuk time final,kalo x mmg cm haram la..

Aoi@riena said...

seb baik r.. mmg kot time kte final diorg kene cuti.. kalu tak mmg takleh gune kot dp tu.. slalunye penuh ngn kaum kerabat diorg je.. nk book pun ssh...

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...