17/07/2010

:: setoris ::



OKEH... !
Sangat penat... banyak citer nih...
tp xde sape nak dengar
okeh.. taknak dengar pun takpe..
bebel sorang2...

1st story...

HOYEAHHHH...! Mr. JPA dah masuk...!
TAPI....!!!!
aiseymen... kene bajet2 la sem ni...
tak bleh berboros-borosan...
:(

nak 'soping'... hahaha

bukan..

kene bajet2 la...

2nd Story...

kenape lambat gile aku wat keje...
assignment dari ari tu tak siap2 agi...
suma orang dah setel..
aku duk terkapai2 lagi...
ape kes ni ...
kenape aku selalu lambat wat keje...
abis tu...
jenuh aku duk baca2...
tak paham2...
camne nak wat assignment..
or diorang copy paste je...
hehehehehe...

note tak abeh bace lagi..
ape nih...
taktau nak jadi pe..


3rd Story...


aku benci r bas nih...
gile penat aku tunggu ko...
dari shah alam ke uitm puncak alam dah sejam tunggu...
dari uitm puncak alam ke umah pun berjam2 aku tunggu...
time senja plak tu..
kul 9 malam baru sampai umah...
pastu dari jalan besar depan tu masuk ke umah kene jalan(kire jauh gak r)
sorang2 okeh...
memalam okeh...
jalan kaki okeh...
krete kat jalan dah la banyak...
orang duk fewit...
aku backhand kang...
huh!

4th Story...



OH MY GOD...!

unexpected chance...!

TAPI TAPI TAPI...
tu baru kertas keje je kot...
kecoh betol...
tak kompem pun...
tapi aku harap berjaye la hendaknye...
wahai fakulti, silalah hantar saye ..

TAPI TAPI TAPI...
aku TAKUT sebenarnye...
kalau mende ni dah kompem...
kompem aku kene hantar ke ....???...
aku bukannye reti sangat jaga diri sendiri...
nak gi jejalan sorang2 pon takut..
kalau sorang2...
dah pikir macam2...
negative thought...
selalu wat stupid mistakes...
paranoid....
clumsy tak tentu pasal...
&
lagi 4 orang tu...
diorang hebat gile...
pandai berkata2...
bijak bestari...
profesional...
pandai bergaul...
AKU????
jauh sekali...
huuuuuu~...
aku takut....
aku hebat cam diorang....
aku takut kecewakan suma orang...
:(





No comments:

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...