25/06/2010

tolong menolong amalan mulia

Dalam dilemma...
tiap kali nak mintak tolong orang mesti rasa dalam dilemma...
rase bersalah je nak mintak tolong tu...
ish...
bukan le niat aku nak menyusahkan..
tapi terpaksa..
takde pilihan maka terpaksa lah meminta tolong...
kalo aku mampu setelkan sendiri memang aku tak mintak tolong sesape...
sebab aku pun akan rase bersalah je kalo kene mintak tolong orang...
aku still tak berkeupayaan untuk menyetelkan perkara tersebut dengan sendirinya..
oleh sebab tu la...
ku dambakan pertolongan mereka yang menolongku...
huhu...
mintak maap.

"tolong menolong amalan mulia"

Ade lagi satu rase yang aku rase malam ni...
ape ntah...
tadi hepi kejap sebab dapat contact balik ngan member lame...
pastu ade lagi perasaan yang tak dapat dirungkaikan...
hmmm....

kepada beliau: jangan r rase bersalah.. ngan aku, ko wat sempoi2 sudah... tak payah r nak rase segan ke hape ke setelah ape yang dicetuskan oleh sorang member kite tuh... cam aku cakap... sempoi2 sudah... aku pon bleh je sempoi2 balik ngan ko kalu ko pon sempoi2 balik ngan aku...
*eh.. macam r beliau bace blog nih*
xpe la... blogger-emoticon.blogspot.comrilex2 sudah...

No comments:

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...