22/06/2010

The Engagement Day..!

Eh line brukben ade lagi la.. wiwieeee!!!
walopun bil tak bayo lagi... ahahaha....
tapi mungkin akan diputuskan pada bila-bila masa...

okeh nak cite semalam2 punye cite...

The Engagement Day..!

bukan aku...

Abang aku la...

berlangsungnye di 'ghembau'...
sebelum tu ... ehehe..

tuan punye blog mestilah diberikan keutamaan...
ntah pahape pic..

tapi gedix juge nak berfotogedix...

okeh.. pic seterusnya..


kek yang diberikan kepada pihak perempuan...

next pic pliz...


tuuu diaaaa.......!

bakal pengantin (insyaAllah)...

cantik lor make up bakal kak ipar aku..

THE MAGICAL TOUCH OF SAIDATULNISA...!
(alah... Ella's sister...)
*promo x berbayar... eheh..*

Nice gile..blogger-emoticon.blogspot.com aku suke make up die.. sangat suke...

selalunye aku tengok make up utk pengantin cam badut je..

sorry to say... siyez... cam pelik gile...

muka pengantin nampak lagi tua...

tapi yang ni.. ..

memang cun r...

menyerlahkan lagi natural beauty....

cam barbie doll..

memang cantik gile...

nanti aku nak menggunakan perkhidmatannye lah.. cewah..

semoga aku berduit banyak ketika itu ...


No comments:

ai klik yu.. yu klik ai... meh la klik sini...